Góry świata w 80 stronach

Hej, wracam po dłuższej nieobecności. Postanowiłam, że dzisiejszy post będzie poświęcony gazecie. Z tego co się orientuję jest mało znana, ale w środowisku górskim jest popularna. To N.P.M., czyli magazyn turystyki górskiej. 


Swój pierwszy numer dostałam od koleżanki za co bardzo jej dziękuję. Był to numer 3/2017 którego głównym tematem była Świnica. Do tej pory uzbierałam 10 gazet. Kupowałam czasopismo w Empiku po 9 zł i wszędzie tyle kosztuje. Jakiś czas temu zobaczyłam, że jest także u mnie w mieście, więc staram się kupić każdy numer. Gazeta jest miesięcznikiem i można sobie zamówić prenumeratę roczną i półroczną. 


Trzymam teraz numer z kwietnia i tematem jest słynny Biwak Zimowy "N.P.M." W miesięczniku można przeczytać nie tylko o górach polskich, ale także świata. Zawarte są w nim poradniki i konkursy. W środku zawsze znajduje się jeden ze szczytów Korony Polski, cały opis, mapy itp. Magazyn ten prowadzi także ranking schronisk górskich. Schronisko w Dolinie Roztoki wygrało już drugi raz. 


Według mnie N.P.M. jest świetną gazetą dla miłośników gór. Można tu znaleźć wszystko - porady, szczyty, wycieczki. Zdjęcia i artykuły w środku są nieziemskie i warte przeczytania. Bardzo fajne jest to, że jeśli zależy nam na jakimś numerze, a w sprzedaży już go nie ma to można go zamówić na tej stronie http://npm.pl/ 


Teraz dzięki za przeczytanie mojej propozycji. 
Do następnego :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Tatrach

Może by tak pojechać do NORWEGII...