Kto? O czym? Dlaczego?

Kto? 

Hej!
Nazywam się Kamila, mam 16 lat. Mieszkam w niewielkim mieście na Podlasiu.
Interesuję się podróżami, sportem, a szczególnie skokami i biegami narciarskimi oraz narciarstwem alpejskim.
Czytam dużo książek, szczególnie o tematyce górskiej.
Moją wymarzoną pracą jest praca w Air Zermatt lub Tatrzańskim Ochotniczymi Pogotowiu Ratunkowym.
Moim hobby jest zbieranie autografów i mam także bloga o autografach (http://autografykejmy.blogspot.com/ jakby ktoś chciał zajrzeć) oraz zbieram pocztówki i magnesy.

O czym?

Postanowiłam, że blog będzie o moich podróżach (niestety aż tak dużo nie podróżuje, bo szkoła), szlakach w polskich górach i książkach podróżniczych. Wpadłam też na pomysł, że będę pisać o miejscach które chcę zobaczyć oraz będę wstawiać trochę moich pocztówek i magnesów. Mam nadzieję, że was zaciekawi i tu zostaniecie :)

Dlaczego?

Pewnego dnia postanowiłam, że chcę dzielić się z innymi moimi podróżami, zachęciły mnie do tego przyjaciółki. Bloga nie powstałby, gdyby nie Tomek z Jak To daleko, podróżnik z mojego miasta, dzięki któremu zaczęłam kupować książki, czytać wiele blogów. Pasja go gór się wzmocniła dzięki chłopakom z Ale Lufa, ale  niestety ostatnio zakończyli swoją działalność, ubolewam bo kochałam ich oglądać, ale jest drugi kanał górski, także dwójka chłopaków - Szczytografia którzy także świetnie prowadzą kanał o górach ich film o Matterhornie mogę oglądać na okrągło. Ta piątka osób zaszczepiły we mnie pasje do gór i podróży, a przyjaciółki zachęciły żebym spróbowała dzielić się tym z innymi i oto jestem. 

Trzeba do nich zajrzeć
              ↓↓↓↓

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Góry świata w 80 stronach

Weekend w Tatrach

Może by tak pojechać do NORWEGII...